duminică, 4 iunie 2017

Interviu cu Teresa W.


          Interviu - Teresa Wojcik





Teresa W. a debutat la vârsta 
de 18 ani cu primul sau roman "Căutând fercirea" care are un succes imens. Urmează să publice romane care sunt aşteptate de toţi cititorii acesteia.









1. Toată lumea ştie că ai început să scrii pe wattpad, care a fost impulsul de a posta prima carte? Şi care a fost aceea?

Nu îmi amintesc exact, dar ştiu că citeam deja de ceva timp pe platforma şi, cumva, în timp, dorinţa de a scrie a devenit mai pregnantă. Şi într-o zi am început pur şi simplu să scriu. Prima carte pe care am scris-o, şi pe care am pierdut-o definitiv când am şters-o de pe Wattpad, s-a numit „Revelation”. 

2. Ai publicat două volume în prezent, Căutând fericirea volumele 1 si 2.  Ai publicat datorită fanilor sau din dorinţa ta de a exprima ceva prin ceea ce scrii?
Cred că am fost motivată în egală măsură şi de cei care mă citesc, şi de faptul că la un moment dat mi-am dorit să fac ”ceva mai mult“ cu lucrarile mele. 


3. Poţi recomanda câţiva autori de pe platoforma wattpad care te-au impresionat?

Prima care îmi vine în minte e Mădălina (a.k.a. OliviaHeartstorm), apoi Daiane (a.k.a. BackIncognito), AntoanetaAntonov, MateiDenisa, anamariaop0914, MajaMaxen, iwashere4, DumitrescuMarilena, Robert_Udrea şi MayaCrazyKat. 

4. Părinţii tăi ce reacţie au avut atunci când au aflat despre planul tău de a  publica? 

Nu m-au crezut până când am avut exemplarele în braţe, dar m-au susţinut necondiţionat. Au fost şi încă sunt fericiţi pentru mine. Şi foarte mândri, desigur. 

5. Cum a fost prima ta carte primită de cititorii de pe wattpad?

Primeam cam două păreri pe luna şi vreo 10 voturi. Pe atunci, Wattpad-ul nu era atât de popular că acum. Dar acele încurajări m-au adus unde sunt acum. 


6. Ne poţi spune puţin despre ceea ce ne aşteaptă în viitoarea ta carte "Ilegal"? La ce ar trebui să ne aşteptăm?



Va aşteaptă multe răsturnări de situaţie. Diferă mult de Căutând Fericirea sau orice am scris eu până acum, pentru că Raegan e... ceva aparte. E acţiune. Mister. De toate. Îmi place la nebunie să îmi explorez imaginaţia şi cred că Ilegal mă ajută cel mai mult în sensul asta până acum. 

7. Fiecare persoană are  mai multe hobby-uri. Care este al tău?

Îmi place să fac o mulţime de lucruri. Dar cred că desenul îmi e cel mai drag dintre toate. 😀 

8. Cum te vezi peste 10 ani?

Fericită. Mulţumită. Împăcată. Şi având aceeaşi poftă de viaţă. 

9. Curiozitate personală. 
 Pisica sau câine?
Căţeluşii. Acum şi pururi.  
 10. Cum ai reacţiona dacă cărţile tale ar fi traduse în altă limba?

E unul dintre subpunctele care aşteaptă să fie bifat. Aş fi foarte entuziasmată şi recunoscătoare. 

11. Am citit un interviu în care spuneai despre colegii tăi citeau în pauză cărţile misterioasei Teresa W.
Cum au aflat cine se ascunde sub numele de Teresa?

Nu colegii meu citeau, ci persoane pe care nu le cunoşteam. Au aflat unii de la alţii, probabil, odată ce am publicat şi mi-am arătat identitatea. 

12. Au fost momente în care ai vrut să renunţi la scris?

Da. O singură dată am vrut, la început. Şi dacă o făceam, la un moment dat tot la scris m-aş fi întors – sunt convinsă. 




Multumesc mult, Teresa! 
Share:  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu