vineri, 16 iunie 2017

Interviu cu Georgiana Sandu


                                                               Interviu- Georgiana Sandu 




  Georgiana Sandu este una dintre cele mai iubite autoare pe de platforma wattpad. In prezent are zece carti publicate pe wattpad, iar cinci sunt in curs de scriere. 





1. Ce pasiuni mai ai, lăsând la o parte scrisul?

 Îmi place mult să lucrez cu imagini, poze sau clipuri, să editez şi să regizez. Slujba mea e despre asta şi mă bucur că pot lucra în domeniile care îmi plac cel mai mult. În rest, îmi place să desenez din când în când, cititul cred că nu mai e nevoie să îl menţionez, să mă plimb prin natură, cât mai sălbatică cu putinţă şi multe altele

2. Cum ţi s-a schimbat viaţă după publicarea pe wattpad a cărţii Iubire periculoasă?
Nu s-a schimbat la început, şi nici pe parcurs - foarte tare. În tot timpul ăsta am descoperit ce îmi place cel mai tare să fac, am găsit oameni minunaţi care s-au îndrăgostit de munca mea. Pe scurt, mi-am găsit scopul în viaţă.

3. Se zvoneşte că intreagă serie Iubire periculosâ va avea şapte volume. Câte vor fi de fapt? 

Da, 7 vor fi. Obsesie, Cercul Vieţii, Duşmani De Sânge, Colaps, Jocul, Dominaţie şi Vendetta. 

4. De unde te-ai inspirat pentru a crea povestea şi personajele celor doi îndrăgostiţi, Harris şi Katherine?

I-am creat pe parcurs, după fiecare capitol am adăugat un alt element al personalităţii lor, surprize noi şi asta am făcut-o folosindu-mă de imaginaţie şi de oamenii din jurul meu. Însă pe Harris şi Kath nu i-am creat după un şablon anume. 

5. Ţi-ai dorit să trăieşti o poveste de dragoste din cărţile tale? Dacă da care ar fi aceea? 

Hmm, povestea mea de dragoste nu prea se aseamănă cu niciuna din cele pe care le scriu. Viaţa mea e mult mai plictisitoare. Hahaha! Şi, la cât de simplistă şi rezervată sunt, nu cred că aş fi acceptat un criminal periculos sau un rebel nesimţit în viaţa mea.  Scriu aventuri nebune şi trăiesc o viaţă normală. Povestea oricărui scriitor.


6. Ai postat pe facebook o coperta despre cartea la care lucrezi şi total diferită de tot ceea ce ai scris până acum. O vei publica cândva?

Dacă te referi la Raptor, sigur că da. Am multe idei la care lucrez
în secret şi vor apărea când nici nu vă aşteptaţi.

7. Ai peste zece mii de membrii in grupul de facebook, te-au deranjat micile dispute dintre acestia?


Când sunt certuri ce includ jigniri. În rest, e normal să fie păreri pro şi contra pe anumite subiecte, toată lumea are dreptul la o opinie şi când sunt atât de multe persoane, e inevitabil.



8. De ce scrii? Ce simţi când o faci?

Chiar nu ştiu să explic asta. Când scriu... sunt eu. E ca şi cum aş fi făcută pentru asta şi sunt într-o continuă evoluţie. Nu scriu tot timpul, dar mintea mea e aproape non-stop la personajele şi poveştile mele. În capul meu e scenă de film.


9. Aţi fost pregătiţi pentru publicarea cărţii "Prefă-te că mă iubeşti?

Da, nu am vrut să păţim grozăvia de la prima lansare la IP, când am rămas fără cărţi. Am fost bine pregătiţi. 


Nota: Din nefericire pentru mai multe persoane exemplarele aduse la publicare nu au fost suficiente. 

10. A fost un moment în viata ta când ai vrut să renunţi la scris?

Nu. Au fost şi sunt momente când simt nevoia să iau o pauză, doar citesc sau nu mă ating deloc de cărţi. E ca un concediu de odihnă, îi dau creierului un moment de respiro, însă din momentul în care am decis că vreau să fac asta, nu m-am gândit niciodată să renunţ.

11. În grupul tău, au fost subiecte legat despre un film Iubire periculoasa. Dacă ţi s-ar propune un film inspirat din Iubire periculoasă ai accepta?


Să nu visăm aşa departe. Haha! Numai să ajungă să îmi propună cineva aşa ceva.

12. Iubirea este neprevăzută.  Ţi-ai dori să trăieşti o poveste de dragoste pe viitor?
Trăiesc una acum. O poveste de bele... dragoste.
13. Ai ceva să le spui celor care vor ajunge la publicarea cărţilor tale pe viitor? 
 Vă mulţumesc că mi-aţi acordat o şansă să îmi citiţi poveştile. Sper să vă placă.  


"Iubire periculoasa" a primit premiul Bestseller 2016



Cartile publicate ale Georgianei Sandu le gasiti la editura Tritonic. 

Prefa-te ca ma iubesti 



Iubire periculoasa 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu