luni, 19 iunie 2017

CONCURS#1


                                                    Concurs #1






Am promis ca voi face concurs cand blogul a face 10.000 vizualizari si adevarul de ca blogul a crescut atat de repede si m-a prins nepregatita. 

Cerintele sunt simple. 


-Aboneaza-te la blog prin GFC/email 
-Apreciaza pagina noastra Far away from reality 
-Adauga un comentariu cu cartea preferata la aceasta postare. 

*Pentru o sansa in plus dati follow contului de instagram al paginii:  FarAwayFromReality

*Specificati in comentarii numele cu care v-ati abonat/ ati dat follow 

*Pot participa doar cei cu domiciul in Romania 
*Nu uitati sa va invitati prieteni la concurs!!
*Castigatorul va fi ales prin programul RANDOM.ORG

Concursul se termina pe 19 iulie! 
Succes tuturor! 


Share:  

19 comentarii:

  1. Cartea preferată este Absolut Tot
    Insta: diana_rautu

    RăspundețiȘtergere
  2. Cartea preferată este Duff de Kody Keplinger.
    Instagram:maria_andreea0

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartea preferata: Blestemul câștigătorului
    Va urmaresc pe insta cu numele de deca.ana

    RăspundețiȘtergere
  4. Cartea preferata :I.R.En Sandra Coroian
    instagram :mariaancuta18

    RăspundețiȘtergere
  5. Cartea mea preferata este Zece respiratii scurte de K. A. Tucker ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Cartea mea preferata este Îmi pare rău, sunt așteptată de Agnes Martin Lugand.
    Instagram : diana_elli03

    RăspundețiȘtergere
  7. Cartea mea preferata este "Nascuta din fum si os"
    Insta: bianca.cri

    RăspundețiȘtergere
  8. Cartea mea preferată este "Chimie perfecta" de Simone Elkeles.
    Instagram:andrydt

    RăspundețiȘtergere
  9. Cartea mea preferata este Pecetea Mortii de Veronica Roth
    Instagram: gabi_simona_b

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC Iacob Elena
    Instagram iacob__elena
    FB Iacob Elena
    Ultima scrisoare de dragoste-Jojo M.
    Am invitat prietenii in descrierea distribuirii concursului!

    RăspundețiȘtergere
  11. Instagram:ancutza21
    Cartea mea preferată este seria Jocurile Foamei ❤❤❤

    RăspundețiȘtergere
  12. Cotfasa Lavinia2 iulie 2017, 10:43

    Cartea mea preferata este Fata din tren de Paula Hawkins.
    Instagram: laviniacotfasa

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC: Reeah Ree.
    Cartea mea preferata este Mandrie si prejudecata de Jane Austen.
    Instagram: andreeacdragan
    FB: Andreea C. Drăgan
    Multumim pentru concurs!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cartea mea preferată e Zece respirații scurte de K. A. Tucker
    M-am abonat cu numele Bianca Elena(mironbianca4@gmail.com)
    FB:BIANCA ELENA
    Insta: bianca_27_03

    RăspundețiȘtergere
  15. Cartea mea preferata e Oscar si tanti roz de Eric Emmanuel Schmitt.

    Gfc: Ema
    Instagram: emageorgiana2112
    Fb: Ema Georgiana

    RăspundețiȘtergere
  16. Cartea mea preferata e Casa Buddenbook de Thomas Mann.

    Facebook: Stefania Bercaru
    Gfc: Stefania B
    Instagram: stefania.bercaru

    RăspundețiȘtergere
  17. Lumea Sofiei de Jostein Gaarder e cartea mea preferata
    GFC: Radu C
    Instagram: typhoonduciel
    Fb: Typhoon Ciel

    RăspundețiȘtergere
  18. Cartea mea preferata este Un veac de singuratate de Gabriel Garcia Marquez.
    Gfc: Iulia Bercaru
    Fb: Iulia Victorita
    Instagram: iulia_ailui

    RăspundețiȘtergere