vineri, 23 iunie 2017

#CititoriPasionati #4


                                           CititoriPasionati #4








Alina Sandu 



 Simt că sunt eu. Atunci când scriu, nimeni nu mă poate judeca după fizic, nimeni nu-mi poate reproşa faptul că am un defect sau că părul meu este ciufulit. Pot respira cu adevărat atunci când dau "viață" cuvintelor. Îmi fac propriul meu univers, propriul meu refugiu interior. 


Leila Coroian

  Multe! Frustrare, dragoste, disperare, dezamagire, fericire, tristete, satisfactie multe multe. 


Carolina Uifalean

Atunci când scriu sunt eu. Pot să-mi exprim sentimentele, emoţiile şi toate stările pe care le pot transmite prin ceea ce scriu, prin imaginaţia unei visătoare. Atunci când scrii te simţi ca şi cum ai aparţine unei lumi în care poţi face ce vrei, cum vrei. Poţi trăi aşa cum vrei tu fără să-ţi pese de ceea ce cred alţi.


Alexa Dragan  


Pur şi simplu sunt eu. Oricât de tristă aş fi, când scriu uit de probleme, redevin fericită. Dacă nu aş scrie, sincer nu cred că aş face faţă că acum problemelor din fiecare zi. Scrisul este cel mai bun tratament antidepresiv.





Ana Maria Popa 

Atunci când scriu, simt că întregul meu suflet se transformă într-un univers ce aşteaptă să fie aşternut pe hârtie, Simt cum gândurile mele sunt dependente de fiecare cuvânt scris, iar dorinţa de a continuă nu are limită. 

 Mă simt vie atunci când scriu şi ştiu că nimic altceva nu mai poate exista dincolo de asta. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu