duminică, 11 iunie 2017

CititoriPasionati #3


                                                          CititoriPasionati #3





Cum vă alegeți cărțile? 

Leila Sandra Coroian: 


În funcţie de poveste şi de copertă. Trebuie să fie ceva ieşit din comun pentru a mă face să spun "wow vreau să citesc cartea aceasta" 



Madalina Badin: 


În funcţie de poveste, autor şi coperta (ea joacă un rol foarte important) :))
Dar şi în funcţie de recomandările primite. 

Isra Kaminski:

Descriere, titlu, coperta şi de părerile/recomandările celorlalţi. 

Adelina Cristiana Balan: 

În funcție de titlu, de recomandări, poate de genul abordat.

Carolina Uifalean: 

Îmi aleg cartea în funcţie de poveste, asta dacă mă prinde povestea în sine şi de copertă, deşi mai sunt coperte frumoase, dar povestea să nu mă atragă, sau coperte mai puţin frumoase şi să aibă o poveste wow.

Preda Maria Loredana: 


Îmi aleg cartea în funcţie de poveste, asta dacă mă prinde povestea în sine şi de copertă, deşi mai sunt coperte frumoase, dar povestea să nu mă atragă, sau coperte mai puţin frumoase şi să aibă o poveste wow.

Tipa cu Mortii: 

 Eu aleg în funcție de subiectul cărții și de stilul autorului (de aceea de obieci mă uit pe spate unde găsesc ori rezumat, ori un fragment, ca să-mi pot face o idee). Un alt criteriu ar fi și autorul; dacă știu ce a mai scris și mi-a plăcut în trecut, mă voi interesa în continuare de activitatea lui. 

Oliviana Georgescu: 

În funcție de genul cărții, autor, recenzii tentante și recomandări. Și editura la care apare o carte e un factor considerabil. Apreciez de fiecare dată o copertă frumoasă, si dau pentru aceasta un plus aprecierii generale asupra cartii, dar nu aleg cartea după copertă

Elena Olariu: 

În funcție de autor,recenzie,recomandăridacă nu știu nimic despre cartea,atunci citesc în spatele coperții.

Pietraru Ancuta Maria: 

Am edituri pe cre le ador aşa că acesta este primul criteriu.După ce am aruncat un ochi pe la noutăţi lor, citesc recenzile de pe anumite bloguri, pentru cărţile care mi-au atras atenţia şi de aici e simplu, care pare mai pe gustul meu e fericită câştigătoare(sau fericitele)

Alina Sandu: 

În funcție de copertă, mica povestioară de pe spatele cărții şi prima pagină din capitolul unu. Mereu deschid cartea la pagini diferite şi citesc câteva rănduri pentru a afla dacă stilul autorului/autoarei de a relata este unul deosebit.





Alexandra Pavel: 

Păi, în unele situaţii doar numele cărţi îmi da palpitaţii şi dacă numele mă atrage o caut şi o citesc în cel mai scurt timp posibil. Sau, dacă aud multe despre o anumită carte îi caut recenzii şi văd dacă mă atrage sau nu. (Câteodată combin aceste două situaţii şi numele mă atrage, îi caut recenzia şi dacă îmi place o cumpăr.). Şi, da, mă mai uit şi la coperta, de exemplu, dacă o carte pe care mi-o doresc are două variante de coperta o aleg pe cea mai frumoasă. Iar, în alte cazuri, dacă acea carte este scrisă de un autor care îmi place o cumpăr fără să ştiu ceva despre ea, deoarece în viaţă mai este nevoie şi de nişte surprize.



Eva Ana
  
Din tot ce aţi spus voi mai sus m-am regăsit şi eu într-o anume măsură. 
Da, judec cărţile după copertă şi oricât aş vrea să nu o fac, o fac. 
Sau autori preferaţi, când ştiu că acel autor va publică o carte sunt 100% sigură că îmi va plăcea. 
Aleg cărţile în mare parte după; 
-Autor
-Editură 
-Recomandări




2 comentarii: